tisdag 4 december 2012

Vart tog sommaren vägen?

Oj, vart tog sommaren 2012 vägen? Snart jul, men som tur är så finns det bilder kvar från sommaren att njuta av.

Det har varit en ganska regnig sommar. Inte många tillfällen att sitta ute och äta middag, grilla och njuta av trädgården.  Ska försöka lägga ut lite bilder från sommaren nu när jag har lite mer tid till det.

Mina balkonglådor var en bra idé. Så det kan jag tipsa vidare om. Sådde sallad, morötter, persilja och rädisor i balkonglådor och hängde upp dem på väggen och ett räcke vi har mot car-porten. Tack mamma för bra tips!

Lätt att plocka in lite kryddor till maten, eftersom de stod i bra höjd och nära köket.
Persiljan var nog den godaste persiljan jag smakat. Krispig utan att bara torr, mycket smak utan att vara besk! Misstänker att den stora mängden regn gjorde sitt. Sedan slapp jag sniglar i det gröna.

Morötter och Plocksallad

Persilja och Rädisor


Persilja och Rädisor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar